26 Aralık 2014 Cuma

Yeditepe İstanbul

     Ah İstanbul… Bir fotoğraf tutkunu olarak seni fotoğraflamamak senden az da olsa bahsetmemek olmazdı sanırım.

     Bir İzmir’ li olarak yaklaşık 1.5 ay İstanbul’ da bulunma fırsatım oldu. Bu geçen zaman ile ilgili aklında kalan en baskın şey neydi  derseniz, birincisi İstanbul’ un eşsiz tarihi ve size ‘’ Keşke daha önce dünyaya gelseymişim. ‘’ dedirten havası oldu. İstanbul’ u bundan 40 ya da 50 yıl önce boynumda analog bir fotoğraf makinesi ile gezmek çok isterdim. Ancak günümüz İstanbul’ u ile yetinmek zorunda kaldım diyebilirim.

     Tarihini bir köşeye bırakacak olursak kalabalığının çok yorucu olduğunu düşünüyorum. Tamam İzmir’ de kalabalık şehir, ancak yüz ölçümü İzmir’ in neredeyse yarısı kadar olan bir şehirde İzmir’ in 3 katından fazla insan yaşadığını düşünürsek İzmir’ den ciddi bir üstünlüğü olduğu ortada. Ve benim gibi sakinliği sevenler için sanırım o güzelliklerinin fotoğraflarını çekip dönmek daha isabetli bir karar. Kısa ziyaretimin sonucunda çekmiş olduğum fotoğraflarla sizleri baş başa bırakıyorum, umarım keyifli vakit geçirirsiniz. Takipte kalın…











   

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder